March 30, 2008

jom makan lagi

olaaaaaaaaaaa
hari ahad yg sejuk.....
hehehehehee
aku kena masakkkkk
huwaaaaaaaaaaaaaa.
apo la akak aku ni suruh masak lak.
dah la tu mintak chiken cop lak's, demand betul
sebagai adik yg baik aku pon masakkan la.
tapi tah naper kali ni buat cam tak der kick laaaaa.
makan cam tak de perasaan je...
ape yg aku luper letak dalam coslow ek.... mmmmmmmmmmm
tapi dia kata ok. ok la kut
breakfast kami makan nasi lemak
fuh dia punya sambal memang melatop's
tengok je la pinggan aku penuh gan sambal.....
mak punya sambal memang best
akak aku pon heran camner sambal leh lebih dari nasi
heheeeheheh sambal mak sendiri aku leh la buat cam tu.
cuba sambal org lain mau yer secotet aku letak
sedap sungguh makan hari ni.
begini!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo