March 12, 2008

MerAJUK'S

huhuuuuhuuu
bebenar yer aku kecik ati gan member aku 2 org nie!!!!!
she buzz me via ym, give me a good news from other friends,
quiet close with me la kan.
i'm happy to know, but! me was the last person to know.
sedih beb.

dah la lepas ko kawin langsung tak tau kabar berita.
knowing your becoming mom pun melalui org lain
kecik ati siot.

i know that you sometimes visit my blog!
just want u to know that
aku kecik ati, tapi sapa la akukan ;(
by the way congratulations !!!!!!!!!!!!!!!!

untuk sorang lagi tu,
nanti kalo ko dah nikah baru jemput aku eh!!!!!!
bagus buat la lagi.
S.E.N.G.A.L!!!

dalam merajuk'S aku pujuk diri dengan makan mcD.
mmmmmmmmmm............................

sesambil melawat web yg menjana minda.
ish2 tak habih lagi cakap pasal pilihan raya rupanya.
as malaysian aku lebih suka reaction 1st from talking2, waste time.
buktikan yg malaysia boleh!, boleh maju kedepan sejajar la dengan slogan
cemerlang........... gemilang................terbilang
jangan yang adoooo pulak...
terpolitik kejab!!!!
jemput makan........................................

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo