March 02, 2008

BSB LaGI!!!!!!

lagi cita pasal bsb.
patut yer aku tulis ni masa hari khamis ari tu.
tapi disebabkan aku banyak benda nak buat + penat.
so tertunda la niat nak update blog.
mana tak penat duk berdiri nak dekat 3jam.
BSB yer pasal la katakan.
hari ni baru kaki nie ok sikit.
huhuhuuuhuhuhu
kejang beb duk berdiri lelama hari tu.
tapi berbaloi sangat.................
sebab besttttttttttttttttt.
disebalik kemeriahan konsert ari tu.
ada satu benda yg aku duk ingat sampai sekarang.
mimpi ngeri beb!
mana tak yer.
boleh plak masa nak keluar dari theme park tu
boleh lak esculator buat hal.
cuba bayangkan.
masa tu aku tengah bersesak2 kat esculator,
tetiba boleh lak dia berundur, laju lak tu.
yang belakang hala naik yang depan berundur.
berhimpit + tersepit kat tengah2.
aduh malang sungguh la.
asal la dia org tak matikan je esculator tu.
biar semua panjat naik atas. tak de la jadi cam tu.
aku dah cuak dah masa tu.
mana tak nyer.
betul2 sangkut kat tengah, nak lari mana.
ish aku tak nak mati kat situ.
sia2 je,
ye la mati masa balik dari tengok konsert.
kan tak best bunyik tu.
nasib baik la sekejab je.
aku memang tak berapa setuju dia buat kat sunway lagoon.
ye la kecik satu hal.
entrence lak satu je, semput siot.
balik camtu masuk pon cam gitu.
aku rasa bukan aku je tak setuju.
ramai yang duk membebel pasal tu
bengong tau!!!!!!!!!
next time tolong la jgn buat kat situ lagi
merana beb...
semalam aku gi shopping pon fobia dgn esculator.
rasa cam berundur lak tangga tu
ish payah gak kalo cam nie.
ape2 pon berbaloi sesangat dapat tengok BSB,
sampai sekarang aku still happy tau,
seronok dapat tengok, dengar + nyayi
tak sia2 aku tunggu concert bsb

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo