March 25, 2008

jalan2 part1(ampun!!!!)

huuhuhuuhhu
malam sabtu lepas, me n my friends
just hang out.
sekali aku kena drive her car.
pasal dia penat.
so amik aku pon ala2 dah lambat.
ok la.
lepas amik aku kena pergi amik lagi sorang.
so ikut la jalan pintas heheheeee
aku lak, tah naper masa tu tetiba blur.
jalan kira sempit la jugak.
sekali nak conner aku boleh lak tak pasan
ada sorang aci tu duk nak melintas secara slow n sesuka hati.
ape lagi aku gesel la dia, kira terlipat gak la side miror keta member aku tu.
alamak!!!!!!!!!!!!!!!!!!
siyesssssssssssss aku tak nampak
ampunnnnnnnnnnnnnn
member aku dah kata org, aku yg tengah blur nie bertambah blur
huhuuhuuhuhuhuhuhuu.
padahal ni bukan 1st time aku bawak keta dia.
aci tu pon biasa je jalan. tak marah pon
aduh tah naper, siyessssssssss aku blur. otak pon cam mamai2 je.
sorry bebanyak la cik haz oit!!!!!!!!
mesti pas ni ko tak kasi aku bawak keta ko kan..............
bebanyak la sorrry !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo