March 12, 2008

MaKAN TIme

sebenarnya ni lunch semalam punya
heheehehehee
patutnya tepek semalam.
tapi atas sebab2 yg tak dapat dielakkan
jadi saya pon meletakkan nyer hari ini.

1st time makan kat YikMum restaurants
lokasi di damas shopping mall depan kennyrogers
ok la, chinese food style.

ni aku punya mee kicap.
yumyumyum,
nak wantan mee sebenarnya tapi biasa la,
aleh2 aku tuko mee kicap.
sama je cuma mee tu dia letak kicap.

mommy 2 be
cam biasa la meehun kari
minat betul dia gan mee kari.
sedap tapi kari dia pekat,
kureng sesuai makan gan meehun
sebelum tu makan pau daging
sedappppppppp.....................................

lepas makan gi carik ice cream,
mengidam rupenya.
nak sangat ice cream, so pegi la beli
sekali silap la.
haiya, salah amik
patut yer yg bawah ni bukan yg ateh tu.
aku pon tak pasan.
masa dia tunjuk tu aku iyakan je.
ye la fokus aku nak carik benda lain so hanggukkan je la
sekali sampai opis.
salah beb, ala ciyan la pulak.

nanti beli lain ek.

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo