March 15, 2008

DuRIannnn

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
DURIAN!!!!!!!!!!!!
aku kureng gemar gan buah nie.
bau yer sebatu pon boleh terhidu.
bukan sombong............... tapi
memang tak suka...
bukan saja tak makan, bau pon tak buleh
last month kut, kami makan durian ni.
makcik aku call kata yer ada durian.
mak aku pulak pantang dengar durian.
apo lagi cecepat suruh gi umah nenek.
ikutkan je la. kebetulan mak tak masak.
so dgn perut lapo, mengharap ada makanan kat sana.
huhuhuhuuhuu
sesungguh yer kami memang bertuah.
makcik aku goreng meehun.
melantak la siap suruh mira gorengkan telur.
buruk perangai memasing.
meriah gak ari tu, semua datang bertandang.
kecuali org yg duk putrajaya.........
nenek menunjukkan skill belah durian

cantik isi dia.............kunin.........
mak aku kata sedap.
konon nak suruh aku makan la
eeeeeeeee sorry ok i tak makan durian.
ni pon amik gambo sambil tahan nafas tau
mak ai bauuuuuuuuuuu tak ingat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ada la dalam 3 biji kut makan.
tak banyak pun.
see tinggal kulit jeeeeeeeeeeeeee

wajah2 keriangan+kekenyangan

oh yeeeeeeee
lupa pulak..................
tahniah alif pasal dapat result best for SPM
this's not the end but only the beginning...
luas lagi dunia kat luar sana........
jgn asik tgk virtual je explore more okies
haaaaa ada lagi sorang nie..............
tetiba je hilang.............
wani mana mau lari......................
u can run but u can't hide...............
anyhow best of luck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jom kita cekik laaaaaaaaaaaa.........

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo