January 02, 2010

02012010

HELLOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari ke dua untuk tahun 2010..
tanda2 demam sudah muncul, hohoohohooo
banyak gamba nak upload. projek untuk mencuci gambar juga masih terbengkalai.
hurm, bila agaknya boleh mula erk?

owh... semalam layan HBO dari pagi sampai malam.
movie maraton ...
haissssssssssssshhhh mabuk dibuatnya.
so hari ini layan internet plak...
apa aktiviti tahun baru anda?
saya punya nanti i story mory.
sebab feel upload gamba tu belom mari.
tambahan pulak hidung asik je la sreeeeeeeeekkkkkk..
kikikikii....

hopefully tak teruk la. stress sebab marah la ni.
sampai nak demam.. adeh......
tak per demam tu bagus.... sekurang2 nyer,
dapat jugak keluarkan virus2 yg tak bagus dalam badan.
psssssssssstttt.... ayat motivasi diri tu... kakakakakaaa

n that's why la saya tak suka marah org.. sebab bila saya marah, saya jadi tertekan..
dan bila saya tertekan, saya akan demam.
huhuuuu....

kita sambung nanti2 je la ok..
o_O

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo