January 09, 2010

UnDur.......... LaGi.....

lagi dan lagi cerita kebelakang.

kan saya kata, ada story mory yang mahu dikongsikan.
jadi saya kotakan kata2 saya.

ini pon cerita 2 hari sebelom new year..
dinner invitation, temankan kakak sebenarnya.



hurmmmm pelik... tetamu undangan yg datang dulu...
apa da..........
(lapar sebenarnya.... kuangkuangkuang)



exbos dia yg belanje ........
yg pakai kacamata tu berbaju putih, jacky namanya...
aku suka cara dia panggil akak aku
hohhohoo syiok woooo....
adilaa' bunyik korea ketara sungguh
wakaakkaakkaa



ok2 masa tuk makan..... fuh nasib baik la saiz makan kat situ bukan american style.
so portion tak besar, jadi boleh la rasa semua.
paling besh air la.... sedap beb... kembung perut...
tapi tak der pizza la... dan saya lupa amik rosti.
rasanya kalau weekend lagi meriah kut buffet dia..
walau apa pun... orang nak belanjer pon dah kira syukur allhamdulillah.....



dan selepas dah makan banyak2, kita kena la bergerak,
takut jadi lemak tepu pula nanti.
hohohohohooooooo
jadi........mari kita melontarrrrrr.....................
balinG!!!!!!!



dah habis da.....
itu sahaja.........

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo