December 31, 2009

ceRITA hUJUng TahuN........



OLAAA!!!!!!!
o_O


hari ini 31 December 2009. esok 01 Januari 2010.
wow... syukur kerana masih bernafas dan mampu merasai keindahan ciptaan-NYA.

okies.... mula2 saya mahu lepas geram.
kenapa geram.. sebab saya geram la.
kikikikikikiiii
ada ke patut saya ditengking?
sebagai pelanggan salahkah saya bertanya. saya cuma menuntut hak saya.
saya bertanya dalam kadar tonasi suara yang cukup tertib.
tiba2 saya disegah.... what the hell u think u are!!!!!
apa dia tak tau ker adab menjawab panggilan????? awak tu costumer service...
i repeat COSTUMER SERVICE.. tak training ker???
please shut your mouth n let me finish my word!!! STUPID!!!
this's not the 1st time aku kena.... kalau yg sebelom ni boleh la buat angin lalu.

tapi kali ni, i lose my tamper.
dah la jawab panggilan dengan "ayooo" (intonasi mengeluh yer).
bila tanya nama tak nak jawab, melulu sergah "pick up kat mana"
halo!!!!! ko ingat aku kwn sekerja ko ker??? aku pon blur ah di situ..

bila aku cam terkedu, boleh plak cakap,
"saya tanya akak pick up kat mana, akak tak dengar ker"
dgn nada yang tinggi dan menengking seolah2 aku ni pekak...
WHAT THE #@*%
aku pon sergah la balik...
ko pikir ko punya suara jer boleh naik, aku pon boleh ok...
bingai... cakap elok2 tak boleh ker....
dah la sebelom ni ko punya partner pon ckp menengking2...
siap sekolahkan aku lagi.....

oii bingai!!! kalo aku fax tu maksudnya aku dah deal la dgn pihak sana..
ko dpt cakap dgn pihak sana atau pon tidak itu masalah ko...
apa la salah kiranya ko call aku balik, pada hari yang sama.
boleh la aku arrange semula + cakap elok2 tak boleh ker?...
esoknya tiba2 tipon cakap" u betul ker dah arrangekan ni? kenapa i call tak dapat...
make sure next time pastikan betul2... penat jer budak i pergi."

Oi!!!! mangkok... asal lepas tu aku call dapat jer? plus org tu kata tak der siapa pon yang tipon.
WAH cantik sikit nak marah aku.... aku yg patut marah ko... MANgkoK!!

budi bahasa fail.....
orang cakap elok2..... jawab la elok2...
ego betul budak2 hq ni eh.... aku deal gan branch ok jer...

sengal......

huh... rosak mood hujung2 tahun nie...
mACAm CipAn.................

1 comment:

aNoY said...

ai shoot letter to ur CEO je. note down her/his name and...make sure the person will receive her/his lesson later. like ai did to CIMB branch warta lama. hehehhehe...

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo