January 14, 2010

owh....

olaaaa .....
haish sejak dua tiga menjak empat menjak ni, i feel really2 bad.
langsung tak der hati nak snap sana sini.
i love taking picture.... i love great view......
tak der hati langsung nak amik gambar.
ye..ye.... saya tahu saya bukan la photographer handalan
dan gambar yang saya ambil juga tidak la secantik mana.
tak salahkan kalau kita suka ambil gambar.
bagi saya cerita disebalik gambar itu adalah penting.
sekurang2 nya boleh juga mengingati kejadian disebalik gambar itu.
makin lama, makin tak semenggah saya ambil gambar.
makin tah aper2... makin mengarut2....... blur digambar itu makin menjadi2.
perlu camera baru kah???
arrrrhhhh mengarut la... tangan yg tak betul salahkan camera..
huhuuu

mungkin emosi tak berapa best kut??
spoil tul la....
memulakan tahun baru dengan perasaan amarah mungkin?,
jadi ianya meleret2 sehingga ke hari ini.....
adoilakan....

melenting?
hohohohooo
ye kot... cam ner nak cool down ek? ada tips tak?
see saya amat la amik berat dengan teguran.
hahahaha..... tapi memang betul pown.
tak boleh tercuit sikit..... naik hangin jer....
so pada sesiapa... sila jgn buat saya marah....
sebab benda ni akan memberikan impak yg tak baik utk jangka waktu yang lama.
siot tul la minah customer service itu.....
minah customer service mana? godek la entry saya yg sebelom2 ini.

terapi ????
shopping????? tak der hati nak membeli-belah
makan???? selera ada, tapi bila tgk makanan.... no thanks.
ice-cream?? tak mau!!!!

arhhhhh semua pon tak mahu....

zzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzz......

2 comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo