January 21, 2010

merapuszzzz.

yup hari ini saya mahu merapuszzzz lagi....
=P

merapu pasal deko...deko......deko....
owh saya........ kagum dan teruja....!!!!!!
wwaaaaaaaa siyes kagum....
bertepatan dengan iklan yg keluar kat tv itu....
memang ternganga... terlopong... dan terkaku....
cantik gilerzzzzz..... tahniah pada pemenang...
for the designer.. you're very....very..... talented....
superb!!!!! clap...clap.....clap to you.... rizalman.... hohhoo.

hurm korang faham ker apa yg saya cuba sampaikan ini????
kalau tak paham.... buat2 je la faham...
dah namanya merapuszzzzzz
huhuuuu

cakap pasal interior design, saya memang akan teruja kalau tengok deko yang cantik2..
dan designer yang membuatkan saya berminat dalam deko2 ini,
adalah thom filicia.... siyes jatuh hati tengok dia deko rumah utk rancangan
Queer Eye for the Straight Guy....
very practical n looks nice.... i nak layan youtube la..
nak tengok dress my nest pulak.... daaaaaa
=)

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo