December 11, 2009

LamBAt!!!!!

yeahhh.....
saya lambat hurmmm lewat hari ini,
yup paling tepat... lewat
buleh tak?.. aku sedar kul 630am..
adeh masai...
nasib hari ini selangor cuti, disertai dgn cuti sekolah
keluar rumah kul 740am...
dengan harapan jln clear...
malangnya... lalulintas slow....
masalah problem ni...
aku pon apa lagi bawak mcm haremsssszzzz
lama sungguh tak buat kerja yang tidak semenggah itu.
so sampai opis kul 805am, dr selayang ke hartamas
MUAhahahahahahaha, macam haremszzzz jadah bwk keta..

elok la semalam pon lambat gak gerak ke OU
movie kul 1230tgh, duk sibuk layan FB hambik!! keluar umah kul 12tgh.
bayangkan 15minit aku bwk ke situ... nasib jln lengang... tank minyak plak tinggal setakuk
dan nasib baik jugak semalam bwk manual.. so confident tak hinggat.

fuh marabahaya tul la...

ingatan tuk diri sendiri jgn lengah-lengahkan masa bila mahu kemana2....

=p

6 comments:

Elyn Sani said...

hiks ko lambat ek??
nape tunggu dilla masak bfast??

lat'z said...

gi tu la gamaknyer...

IzHaM said...

lat....aku teringin jd penumpang ko bawak mara bahaya tue.....

btw.... adrenalin rush time mara bahaya tue best kan...
:D

lat'z said...

gila kentang... best tu...
bwk manual, baru caremeareee...
hhahahah
jd penumpang? susah kut...
ada waktu tertentu jer marabahaya tu t'jadi

IzHaM said...

jom kita race...huhuhuhu
mlm khamis time aku drive ngan ko drive mane lg gila? hahahhaha

lat'z said...

kau bwk cam hampeh..
buat la lagi aku sepak ko....kita org tak mau mati sebelom ajal ko tau tak...... gila punya org..

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo