December 13, 2009

membaca kah?

mari kita imbas2 novel kegemaran...
ramai bukan diluar sana yang gemar membaca.
terutama membaca novel..
dan yang pasti. kita juga ada penulis kegemaran.

macam saya. saya suka sangat dengan penulisan lamia aimal
tapi kenapa sekarang dia berhenti menulis ???
atau saya yang tidak jumpa buku terbaru dari beliau.
novel kegemaran saya ialah titian usang dan tiga wajah

cop2.....
asal semacam jer ayat aku kat atas ni.... tak bleh bla
agak sekema dan berterabur bahasanya.....
hohohoohhooo

ok kita sambung...
pelik la kenapa dia tak berkarya lagi ye?
kebanyakkan novel sekarang, cerita semua seakan2 sama.
bosan....

majalah....
majalah terbaru yg sy baca adalah eh!...dua bulan lepas...
kurang sikit la nak baca majalah sekarang ni.
banyak sangat iklan....
mahal pon salah satu sebab juga.
ye la dah la mahal, pastu banyak iklan.
tak berbaloi rasanya nak beli.
baik google je, hasil dia pon sama .
yg selalu langgan pon cuma mingguan wanita.
sebab my mom suka baca so, i pon tumpang sekaki la.
bagus baca majalah tu. banyak informasi.
owh satu lagi majalah yg saya suka tgk tapi tak beli la.
selalunya kalo lepak bookstore, sanggup berjam2 dekat bahagian majalah interior.
habis lah semua majalah deko aku duk belek... ye la nak beli kena pikir berkali2.
tapi kalo ada yg bekenan. pejam mata jugak la beli.
pastu simpan macam simpan emas...hihihihihiihihiiiiiii.

novel orang puteh tak berapa sangat nak baca.
sebab i tak tau penulis mana yg besh. so bila belek novel owang putih macam blur sekejab
tapi saya suka baca kisah benar dgn buku2 motivasi..
yg ni memang boleh baca tanpa henti dan ulang2.
tak kira la versi BM atau BI... memang layanzzzz

paling menarik utk dibaca ialah Mahathir Mohammad an illustrated biography
dan buku yg saya nak beli tapi still tak beli2 ialah bill clinton-giving.
tah kenapa saya kagum dgn dia, for me dia seorang yg bijak. sayang dia tewas dgn masalah scandal. ;(

so anda suka bahan bacaan yg bagaimana?
mari kita semua membaca..
bukan untuk org lain.
untuk diri sendiri juga.

=)

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo