December 16, 2009

seremzzzzzzzzzzz.......

wwooooooo menakutkan....

last week lepas tengok stORM WarRIOrs,
malamnya layan pulak SAnTAu...
hentah kawan aku kata cerita tu slow...
bagi aku kira ok la.... lagi ok dari jangan tegur...
itu cuma pendapat saya sahaja...
jalan cerita yang menarik... hurmmmm makin ada peningkatan


cakap pasal cerita seram....
kebetulan chat gan sorang member ni... dia ada tanya cerita apa lagi yg seram...
aku pulak duk teringat cerita dulu2 lakonan norkumalasari
perhhh..... disebabkan lakonan dan cerita dia itu lah. saya tak gemar cerita seram.
eeeeee scary ok....

tajuk dia kalau tak silap misteri rumah tua... ala cerita yang dia lahirkan baby ikut mulut tu....

lagi satu cerita "rahsia".... family ni baru pindah kat banglo atas bukit... then toys anak dia gerak sendiri tu... pastu jumpa mayat budak dalam almari haisssssssh...... seremzzzzz seh....

pastu tgk cerita endon pulak, kalo tak silap.... pasal sekawan ni pergi satu rumah pastu kena kacau.

lagi satu drama bersiri. ingat tak dulu2 selain dari tv3 gan rtm ada satu saluran metrovission kut?? .... drama taiwan, kisah penyiasatan kes2 bunuh ala2 X-FILE ,tapi ni versi hantu... mlm cerita tu dlm kul 11, seramzz seh...

dulu aku boleh la tgk cerita2 seram sensorang, malam2... tapi sekarang.. tidak boleh
cepat terkejut... kussss semangat
mungkin sebab banyak sgt tengok cerita cam gitu dari kecik... ditambah pulak dengan bahan bacaan yg berkaitan dengan kisah2 seram, campur pulak dengan kisah2 benar dr mulut org.
lagi la seriau dibuatnya.


jadi, jangan biarkan diri anda diselubungi misteri...
hihhHIHihihiHIHiiiiiiiii........

=)

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo