January 07, 2011

syioknyer berangan

weeeee
tetiba mood berangan datang mencurah2
berangan apa???
berangan deko-deko la
hahhaaahahr

warna tahun ni apa yer??
sekarang saya gila warna baby blue dan gray
macam warna blog ni =)
soft jer..... bukan pucat tapi tenang, inspirasi dari langit nan biru

pendek kata warna cam kat bawah ni lah.... heheehhehehee

katil besi ini tetap pojaan ku..... huwaaaaaaaaaaaa nak satu!!!!
sekarang tak leh beli tak der tempat nak letak... lagi satu aku tamak taknak kongsi huhuhu
T_T
senang cita jadi cam ni lah.....harharharh.....
gray kita letak kat alas tilam dan carpet....

so cam ner??!!! hebatkan berangan aku ni ^_^"
tapi yang pasti nan hado aku dpt bilik rupa gini weh....
kena tunggu kawin kot baru dpt... tu pon kalo dapat laa kan =p

sebenarnya kepala hotak aku ni sarat gan perkara2 yg aku sendiri tak paham
so tengok dekorasi2 yg cun2 adalah terapi minda...

ok itu jer ....
sekian.
opss lupa gamba semua dari google
kecuali gambar pemandangan tu i snap sendiri guna tepon
hehhehehee
o_O"

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo