January 10, 2011

bLa....Bla.. BLaa

Selamat Pagi Malaysia

hei!!
senyum tak perlu kata apa-apa...
senyum =)

weeeEEee
tapi saya nak kata sesuatu jugak hihihihiiiii

sapa tengok AJL semalam... angkat kening!!

amacam korang enjoy tak??
saya biasa2 jer tak der la wow sangat...

bosan pulak masing2 sibuk nak berlakon atas pentas...
kenapa erk?? penyanyi ni nak casting jadi pelakun musical kah?? tak sesuai...
huhhh drama...drama...drama....
lontaran dan penghayatan serta sebuatan yang jelas pon dah boleh buat orang terpukau, tak payah la nak berlakun, jelik ok. kalau satu persembahan tu tak mengapa. ini tak masing2 sibuk duk buat monolog la... drama pendek la haihhh, dah macam pentas pilih kasih pulak.... kompius disitu =p


perkara paling sakitkan mata adalah lighting....
wah time siti nyanyi bukan main terang lagi....
artis lain lampu malap, mood terganggu adalah,
bukan menambah mood.... dah la pentas gelap

lagi satu tahun depan tukar pengacara lelaki lah...
rasa ally tu tak yah ada pon boleh.....
aku duk pelik asal kat radio org duk puji2 si pengacara... hadoi....
muak la.... balik2 tak puas hati satu sama lain.... yg nak sambungan dari kisah tahun lepas tu apa kes??
wahh emosi tau kikikikiki

Anyhow tahniah pada Anna Rafali sebab menang juara lagu....
lagu tu memang layak menang.
cuma aku tak suka lagu tu...
miahahahhahahahaa
cuba gak nak suka suara si anna tu...
tapi cannot go lah..... slang gan style nyanyian dia buat menyampah...
dengar dia nanyi lagu artis lain elok jer.... nyanyi lagu sendiri... hai letih la dengar...

kalo ada kategori music terbaik i nak bagi kat BunckFace.... wehuuuuu

ini pendangan saya jer la..... korang kalo suka puji la melambung2....
i biasa2 jer.....

pssttt kuat komplen gak aku ni... hahahahahahah
what to do....


hurmmmm lepas ni mandi kolam nak pakai sepek mata hitam la....
baru gaya mutu keunggulan cam faizal tahir
weEEEeeeee


o_O"

2 comments:

Elyn Sani said...

AJL?? besh ke? aku tido ler... nnt cite ek kat akak...

Zana S said...

suka hafiz sampai bila2. ngahahaha!

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo