May 06, 2008

yelowwwwwww
rasa cam lama yer tak hup date ek?
ok la
1st entry for this month
cerita org kawin

majlis member sekolah, Dila
tahniah kawin sudah ko...


asal aku cam besar je?
tetttttttttttttt....................
lain benar ko dila oit.......
dulu ko lagi kocik dari aku
napa sekarang ko lagi besar dari aku?
tetttttttttttttttttttttt...........

mak hai!!!!
panas sungguh tengah ari tu......
rasa cam nak berhijrah ke tempat sejuk plak...
masuk je keta, rasa cam kena panggang
ala rilek a tu baru ateh dunia dah bising kan?
huhuhuhuhuhuhu.............

rasa cam best je kalo dapat minum air tebu time tu.
lepas je hantar member, aku pon ape lagi
pusing stering carik air tebu.
best gila dapat minum air tu.............. walah!!!!!

aku plak dah lama tak cit cat gan si aloi aka farah
terus melencong gi old town....
bayangkan baru lepas makan kenduri.......
mmmmmmmmmm hancus diet aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lama gak lepak kat situ.............
macam2 borak campur bergosip
best plak, ye la dah lama tak jumpe

masa nak balik aku singgah beli air tebu lagi
nikmat sunggoh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

to aloi tahniah ko nak tunang
opsssss!!!!!!
sori ter taip sudah!!
huhuhuhu
larik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Elyn Sani said...

haaaaaaa (mata terbeliak) air TEBUUUU
alooooooooo akak nkkkkkkkkk ekekekek

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo