May 09, 2008

Kereta OH kERETA


huhuhuhuhu
malam sabtu beberapa bulan yg lalu
hahahaahahaa
bulan tau bukan hari
hukhukhukhuk............
kereta tak leh start
nasib hari sabtu tau, kalo senin haru-biru kami
ye la, cam ner nak gi koje.
mont kiara gan sri hartamas bas apo nak amik
nasib akak aku nak keluar malam tu,
kalo tak mau kelam kelibut la.......

rerupa yer battery kong..............
nasib la pak cik aku ada battery lebih so pinjam sat
nasib baik lagi pasal umah pakcik aku tu cuma belakang umah je
heheheheheeee

yg best yer tetiba umah aku meriah malam tu.
nenek gan busu aku plak datang bertandang
bertambah meriah la.
kebetulan akak aku gi beli makanan
so makan beramai2 la

okies lepas makan kita timbang
tengok sapa makan banyak
huhuhuhuhuhuuuuuu

thanks to cik enoh n busu coz buat sampai keta boleh hidup balik.
kalo harap kami....
mmmmmmmmmmmmmmmm
harapan laaaaa............

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo