May 10, 2008

SenARIO pAgi YanG menyaKITKAN haTI

waaaa matahari pagi di sebalik pokok
hukhukhukhuk
nie pulak
pemandangan yg sungguh menyakitkan hati.
hari2 macam nie......
letih aaaaaaaaaaaaaaaaa
org lain boleh beratur, depa nie sesedap je potong Q
ni mesti tak penah tgk iklan
"beratur dan ikutlah giliran"
sah2 ko salah.
sebenaryer ada 1 kes yg membuatkan aku gan akak aku tak puas hati.
ada la satu hari tu.
dengan tetiba je, satu kereta nie cut Q.
konon nak masuk depan kereta kami aaaaaaaaaaaa.
tak kesah la ko nak buat cam gitu.
cuma yg tak sedap yer dia dah la pancung ikut line merah
boleh lak nak marah lori depan tu suruh cepat.............
yg tak tahan tu siap bukak tingkap tu
sambil jerit"oi jalan la" gan tangan2 bagai.
apa ko pikir ko hebat sangat. dah sah2 ko salah, lagi mau kecoh2.
jalan tu tak de teruk mana yer jem kalo korang ikut undang2
penting diri.......................
macam la dia je yg nak gi kerja.
habis org lain nak gi bersiar2 ker.!!!!
AHHH LU PIKIR LA SENDIRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sejak dua menjak nie, makin melampau2 pulak aku tengok
bila la pihak berwajib nak letak balik tiang2 kat line merah tu.

mmmmmmmmmmmmmmmmm
bergini lah keadaan jln dari selayang ke kl.

bahaya tau. kesian yg bawak motor.

hari yg sama jugak aku tgk motor berlaga gan motor pasal nak elak kereta.

sekarang nie aku tunggu aksi motor tendang kereta.

nie bukan pasal suka2 tau, tapi aku pernah tengok.

siot je kereta tu. nak masuk simpang tapi tak bagi signal

apo lagi mengagau motor tu. yg best tu jumpa balik kat traffic light

apo lagi mamat tu tendang ahHHHH padan muko ko!!!!!

aku nie bukan la cermat sesangat bawak kereta. cuma bertolak ansur ah sikit.

maybe aku pon bawak motor, so sikit sebanyak aku paham perasaaan org bawak motor nie

gambo ni aku suka cam best je.


No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo