May 09, 2008

KamPUNG bARu


nie kes hari senin lepas.
balik je koje terus melencong gi kl amik mak.
waaaaaa mak shopping rupa yer.
on the way balik akak aku nak makan char kueh tiew(belasah la janji bunyik sama)
bagus gak, jln jem pasal org balik koje
so terus je gi kampung baru.

wah lama sungguh aku tak gi situ.
dulu waktu koje area kl selalu gak singgah beli kuih pepagi.
sekali .............ari tu dah cantik okies.
jalan kecik tu memang tak leh nak ubah la kan, pasal rumah org.
tapi ok la. nampak tersusun la dari dulu

akak aku kata kedai nie dulu biasa2 je. macam gerai2 tepi jalan
tempat pon terhad. tapi sekarang tempat duduk no hal punya.

sedap gak. pada sesiapa yg suka kueh tiew leh gi situ makan
kedai tu bebetul lepas pintu gerbang kampung baru.
belah kanan kedai hujung sekali,
kalo yg dah tau tu. jgn la gelakkan saya.
maklum la dah lama tak gi area situ
;P
even kalo jln nak masuk kl pon
kengkadang aku sesat okies.
huhuhuhuhuhuhuhhuuuu

mak dan teh tarik tak dapat dipisah kan

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo