April 03, 2008

step by step

step by step ooooo baby nanananaaaa.........................
wah NKOTB la, jumpe kat yahoo
Joey McIntyre,Jonathan Knight, Donnie Wahlberg,Jordan Knight,and Danny Wood
ingat lagi akak2 aku minat gila kat group ni..
ibarat cam aku gila kat BSB sekarang.
huhuhuhuhuhuhu.
cam ner kalo reunion dia org jadi mesti gempak
Hangin' Tough!!!!!!!!!!!!

sat lagi nak tgk American idol, sape ek yg kelur minggu ni
this week cam kureng sikit
Ramiele makin lama makin boring, aku nak sgt Kristy Lee Cook's keluar
memang ah dia cantik tapi suara dah biasa dengar.
Carly Smithson's my fav.... sian kena tegur memang pon tak nampak cam artis
tapi suara dia memang bagus, memang dia dilahirkan utk jadi penyanyi.
sekarang ni aku makin suka kat david cook, lepas last week yer show
woww his gooodddddddddd, he's really gooddddddddd!!!!!!!!!!!!
rasa yer sapa eh final 2.
biasa yer aku yer fav mesti tak dapat..................
selalu cam tu. menyampah
;(

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo