April 26, 2008

duHAiiii HAti!!!!!!!!!!

alahai tetiba tak de mood lak nak up date
banyak yg nak di story mory benar yer.
tapi....................................
sakit hati pon ye gak
tipon ni kang aku baling gak kat longkang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
and one more thing.............
am i do a right thing..........................................
am i....................
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
celaru la pulak................................
hati kata buat, akal kata betul ke aku boleh buat?
mampu ker?
boleh ker?
hati kata nak.............................
soalan yer layak ker aku?
layak ker???????
peluang dah ada depan mata
perlu kah aku terima atau patut kah aku tolak
apa nak buat ni.............
i'm wasting so much time doing something that i'm not in to it !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
am i happy?
i'm not, but i'm scared
yes i am scared!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
what if............... i do a same mistake...............
gosh!!!!!!!!

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo