April 10, 2008

gerammmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

my phone buat hal!!!!!!!!!!!!!
nyampah siot.
boleh lak 2 hari lepas tetiba je dia off sendiri.
tak heran sangat la aku, sebab masa baru2 beli dulu pon selalu jadi cam tu.
tapi lepas tu boleh on cam biasa.
tapi kali ni bila aku on, boleh lak dia suruh insert sim
banyak kali aku bukak katup phone siap tukar sim lagi,
mana la tau card aku dah luput.
pasal aku ni jenis malas top up huhuhuhuhuuh.
masuk sim lain still sama.
bila aku letak sim aku kat phone lain ok je.
apa kes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haiyo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
berat sungguh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ingatkan tukar baru ok la, rupa yer problem still sama.
phone dulu cecah 3 tahun baru buat hal.
yg nie tak sampai setahun dah buat perangai,
eloooooooo tipon ni tak penah jatuh laaaaaa, baik yer aku jaga.
nie yg buat aku musyikil ni.
abg ipar aku ni beli phone ori ke tak?
kata yer ori, tapi asal ada masalah....???????
aku bayar tau.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lagi satu semalam aku nak amik gambo aris,
sekali camera yer tak berfungsi.
aduh lagi la aku hangin, ni pon bukan 1st time jadi cam gitu.
eeeeeeeeeeee what's the problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alaaaaaaa tolong la...............
aku tak de hati nak tukar phone.
pasal target aku nak beli camera tahun nie.

jangan la cam gini.!!!!!!!!!!!!!!!

apa pon
aku akan mengubat sakit hati ku
petang karang, sambil minum
mocha frappuccino !!!!!!!!!!!!!!
yey!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku nak minum starbucks
masa dapat tau starbucks takleh minum aku kuciwa gak
tapi semalam aku baca paper
tak de apa yg patut dirisaukan pasal jakim dah beri jaminan,
so kalo apa2 hal depa tanggung huhuhuhu
mocha frappuccino without cream
please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

IzHaM said...

beb....ko nye hp w series ke? klo w series, bak sini...aku suh abg ipar aku tlg tgkan coz die keje kt kilang yg buat hp SE w series. ari tue kazen aku nye screen rosak, die pas kt abg ipar aku, free2 je die tukar. klo hanto kedai, mau2 kene 300 beb.

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo