April 01, 2008

010408

ada apa dgn april fool?
huhuhuuhuhuhu
teringat zaman sekolah dulu.
bila april fool semua cam jakun je.
ye la sesikit" eh baju ko kotor, Appprilll foolllllll"
kan cam jakun tu .
cuba la buat yg real sikit.
ape pon, aku bukan nak cakap pasal tu .
aku nak cakap pasal GHOST....
alamak asal aku buleh lupa nak tgk ari tu.
tu la sibuk tunggu anuar zain ...................
GHOST lupa nak tgk.
boleh lak akak aku tgk kat 8tv.com tadi
cissss cam ner dia leh tgk dulu ni.
bukan akak aku ni tak minat ke cita tu.
malam karang kena tgk gak.
nak tau gak sape yg bunuh zack imran tu,
next sunday final episode........

ni lak nak story mory pasal ABP2007.
awat la busan je, asal team productions malam tu cam hampeh je.
bagi aku sikit huru-hara kesian time meet uncle hussin nyanyi
pastu, leh lak masa time si nora danish nak naik pentas kecoh kat belakang ,
sampai keluar suara kat tv tau.
dah la tu minah tu muka cam nak nagis je, kesian..............
tak pueh ati. pasal anuar zain nanyi tak best...
bob lak nanyi lagi best dr anuar zain.
apo lah. dia kalo nanyi tuk anugerah memang cam tu.
suara tak sampai la, pecah la haiyaaaa
sampai ramli ms pon toleh.
ape2 pon i love anuar zain...............

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo