January 06, 2008

semalam


ni lak cita tak berapa nak kelakar.
semalam tengah jalan2 shopping tetiba,
akak aku tipon.
weh kita nak gi makan kat bagan lalang.
aduh kaco, aku lupa + ingat dia nak gi minggu depan or last week. apa nak buat, kesian cik semmah.
aku tarik dia ikut, dah la member ada keja
dgn jalan tak tau + hari makin gelap
minah tu dgn confident tekan minyak 130-150km sejam
dasat lah.
punya la nak kejar time.
serius jauh gila. hujung selangor sampai nak ke negeri sembilan tu.
apa hilang akal ke akak aku ni, semata2 nak gi makan seafood
haaaaaaalllllllllllllloooooooooooooooooooo betul la.
huhuuuuu dlm cuba mencepatkan diri tuk sampai.
sekali aku buat spoiiii
salah jalan da, siap terlepas simpang tu.
ala sori la, malam beb.
budget sampai makanan dah ada la atas meja. rupanya baru nak oder.
aduh berat. bila lak nak balik ni.
sementara nak tunggu makanan sampai, aku gan has pon jenjalan ler kat sepang gold coast.
mmmmm menarik, tempat baru la kata kan.

ni la sepang gold coast diwaktu malam.
sambil dua awek cuba memikirkan
pukul berapa nak sampai umah nanti.

ni lak air yg sampai selepas sejam order,
eeellllllllooo, buat air pon lambat.
bukan mintak jus kiwi ker strawberry ker

mak dah nak tertido2 tunggu makanan tak sampai2
lenkali nak gi lagi ker???????????
huhuuuuu

akhirnya makanan pon sampai,
setelah 50minit order.

ni la lauk yg kami org makan,
penuh meja, sampai nak letak pinggan nasi pon betul2 ujung meja.
org semua pandang.
lantok le, bukan depa yg bayar pon

yummmmmyummmyummmmm
licin habih semua. untung aku bawak ko hasz.
ko memang kaki makan.
tak rugi, bagus2.


so thanks to k.anim belanja makan.

lenkali belanja la lagi.

kita gi kat melaka lak. nak lagi jauh gi johor terus

alllooo tul, KL belambak tempat makan

seboleh2 nak gi yg jauh gak. tak paham aku.

nasib baik sedap. berbaloi la jugak

walaupon diaorg buat keja slow.

nama kedai, tak yah la.

pepandai la mengagak yg mana satu kat situ.

thank 2 cik semmah. sebab ikut aku, walaupon ko berat ati nak ikut.

nanti aku belanja ko nasi lemak mak ko, di kedai mak ko.

compom preee+sedap

thanks dear............

4 comments:

Anonymous said...

hehehehehe....mula2 thanks kat kak anim sebab belanja makan seeeeffooooooooddd...walaupun jauh....pelik jugak ah...tapi lain kali kita gie jauh agik ok...heheheh tak lupa juga buat latz sekeluarga kerana meluangkan masa bersama ...ecewah poyo plak ayat...weh tak kira aku nak gambao aku semua .......hak milik terpelihara tau.....
thanks alot yer.....

aNoY said...

gmbr??? cik semmahhh lainkali standby la d lapan puluh tu yek. takyah ko mtk2 dah. btw...ko kene tunggu smp akak publish dkt internet lu. itu syarat nyer. ngheehehehe

lat'z said...

anony- ko mintak gan akak aku alamat 2bulan kendian pobelom tentu

Zana S said...

sib bek mkn kat melaka tak selama tu. morale of the story... gi sebelum magrib. nie dah malam buta baru nak order..tgh mlm la dpt.huahuahuahua

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo