January 18, 2008

aLAHai

Rabu hari tu, tetiba bila aku naik keta.
akak aku terus tunjuk yg cermin sisi dah hilang!!!
cam ner buleh hilang?
ayyaiyaiii!!!!!!!!!!!!!!!!
nak buat macam mana dah nak hilang, bukan takat tu je
bumper tepi siap calar lagi, ni mesti kes bergesel
nasib la, parking tepi jalan
free lagi pon
terima je la risiko.....
susah gak koje area situ.
parking bayar mahal sangat.

tu dah rompong dah side mirror kanan.
mencabar betul kalo cermin ni tak ada,
terteleng2 pala nak tuko line.

nasib calar, kalo kemik kan dah satu hal.

cermin baru, sat lagi akak aku jadi pomen.......
tunggu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bahan2 yer cuma spanar mata bunga

ya itu dia bertungkus lumus memutar screw,
berjam2 pusing tak cabut gak screw tu.
aku pon naik heran asal tak siap2.
sekali aku pon amik benda tu alaaaaaaa
tolak sikit je dah tercabut benda alah tu
apa daaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

cabut screw satu hal. nak masukkan cermin kat tempat dia pon satu hal gak
cam ner pomen pasang cermin ni eh, susah la.
lama gak la baru buleh pasang.
tapi....................
screw dia tak leh nak masuk.........
ah nyampah aku, macam2 cara buat tak leh gak.
sampai tampal solotape tak nak kasi dia gerak.
pon still tak leh jugak.
ponin balik kepala aku fikir cam ner nak buat.
last2 akak aku godek benda tu sensorang.................
hahahhahhaaaaaa
still tak leh......gak
dia pon bengang. so screw tak pasang laaaaa
harap2 tak jatuh la cermin tu.........
huhuuuuuuuuhuhuhuu
bergitu la al-kisah yer.

aik ada buah.......................
hehehee
tak de kena mengena pon gan cita diatas.
cuma nak cakap sedap yerrrrrrrrrrrr anggor ni
;p

2 comments:

IzHaM said...

hebat gak kakak ko mempomen....pomen pakai selotep hahahah

aNoY said...

shedap nyer buah ituuuuuu
lainkali beli aku nak sorok 2 hari baru kasi ko plak. keje perabih tak toleh. mane bleh!

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo