January 23, 2008

Miss my Friends

hello
nama saya temah.
kawan saya namanya amirul.
saya jarang jumpa dia.
tapi saya suka dia, walaupon dia manja.............

sedap yer air ni,
saya suka air ni. amirul pon suka minum.
tapi dia tak boleh minum banyak2,
nanti umi dia marah ;(


mmmmmm
saya rindu la dekat dia.
hari tu dia balik.
tapi tak main pon dengan saya.
sedih la.


nasib saya ada tipon.
jadi boleh la saya tipon dia.
buat hilang rindu.

aaaaaaaaaaaaaaaaa
tolong ada org nak amik tipon saya.
mana boleh!!!!!!!!!!


hahaha.
akhirnya saya berjaya menyelamatkan tipon itu.
lantas saya terus menghubungi mirul.
seronok nyer.......................... ; )
sambil itu sempat juga menonton nana tanjung.
napa cita tu tak best.
busan lah movie tu.
baik saya terus borak dengan mirul.
lepas la rindu saya kat dia.
nanti balik jgn lupa main gan saya tau.
ok la, tata titi tutu


hhhaahhahahahahah
berat tul la..................
dah tak tau nak bubuh apa kat blog nie.
sebab ramai dah tanya maka saya pon post la entry yg mengarut ni
jemput lah............................................................. ; p

3 comments:

aNoY said...

oooooooooo ni keje ko yek!

Anonymous said...

mak ucu gilooooooooooooooooooooooooo...
wakakakakaka...

sib bek mirul tak pandai membaca.
kalo tak sure kena gelak

har har har

kak jana

Elyn Sani said...

woitttt mmg dh x de keje ke??? ekekekke

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo