January 12, 2008

selamat tahun baru


Salam Maal Hijrah
dah masuk tahun baru, untuk hari ke 3.
biasa la, selalu lewat buat entry.
time maal hijrah nie teringat,
masa sekolah rendah, mesti join nasyid
syok sebab buleh nyanyi
hahahaaa.
kalo time sekolah memang meriah.
rindu lak kat semua benda tu.
sekarang ni rasa cam mmmmmmmmmmmm
tah laaaa.
tahun baru, teringat pada kegilaan aku zaman sekolah dulu.
masuk sekolah menengah, mak dah bagi alaun tiap bulan.
rm30 lebih sepuluh dari akak2 aku.
huuuhuhuhuhuu.
tu pon kengkadang aku mintak lagi kat abah
abah tak byk soal ulur je.
tu yg sanggup tumpang abah pepagi buta,
bukan apa, tambah pendapatan.
ok tak idea tu...........

sekarang abah pon dah tak de. tahun ni masuk tahun ke 8
al-fatihah.

ok sambung pada zaman kegilaan aku.
huhuuuhhuhuu
bukan gila apa pon cuma gila kumpul magazine
apa saja magazine yg berkaitan dengan bsb aku akan beli.
sanggup ikat perut, semata2 nak beli magazine yg ada cita pasal bsb,
biar pon seciput.
magazine bukan m'sia punya tau tapi.
nilai ringgit yg telah ditukar dari pound sterling
masa tu kalo tak silap seringgit kita, 4-6 pound kut.
aku pon dah lupa.
ada gak yg dr US, aku pon tak paham napa sanggup berabis masa tu.
nie semua gara2 member aku la.
aku bukan yer minat pon kat bsb tu dulu.
siap kutuk2 lagi.
padan gan muka aku sekarang sebab minat kat depa tu.
org dulu2 kan selalu pesan, jgn benci org nanti hang yg dok gila kat dia.
nasib la depa tu artis, hhahaaa tak la kalut.
ni antara koleksi magazine yer, ada banyak lagi
aku simpan dlm peti.
kang tak terkemas pulak. aku ni rajin menyelongkar,
kemas yer malas la pulak, huhuuuuu

selain dr nie aku, gila kumpul remaja.
tu zaman bebudak la.
sekarang continue gan cleo je.
napa cleo tak eh.
pasal cleo bagi banyak tips cam ner nak pelbagaikan style n depa siap letak price
so senang nak budget.
kan dah memudahkan pembaca.
lain2, biasa la novel.
buku paling aku suka baca semesti yer chicken soup for teenage soul 1-3,
kisah benar pasal remaja 1 dunia.
cam bagi pengajaran la.
bagus utk sedarkan diri ,
macam berpijak dibumi yg nyata la.
jgn berangan byk sangat.
so thn baru, semangat baru
good luck for meeeeeeeee
myselffffff & IIIIIIIIIIIIII

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo