July 12, 2010

bACkStrEEt bACk AlRIGht !!!

hAHahahah..... hiHHiiiiii......HoOohoohoo...

Tahniah Poul!!!!!

eh silap.... TahNIah Spain......

wehuhuuuuu.... saya tak tengok pon itu games......

last tengok world cup pon masa si beckem dpt kad merah......
tahun berapakah itu???

jangan tanya saya pasal bola... saya langsung tak tahu.....
sebab saya agak tak paham asal referee tu boleh kata bola itu out sedangkan tak out pon??
kenapa ???

satu lagi sebab kenapa saya berhenti tgk bola adalah kerana...
susah betul nak tgk Real Madrid lawan....
(maklomlah channel sport i tak langgan so pepaham la)

psstttt...
Raúl González main tuk madrid lagikan???..... kuikuikuiikii


apa pon tahniah Spain menang world cup 2010..... so tunggu lagi 4 tahun.
2014 berhimpun di Brasil semua.... menonton bola sambil bersamBA kita...
hohohohoooo

hurmmmm.....

motif "bACkStrEEt bACk" hahaahahhaaa
siyes tersasar dari tajuk...

jaNGan MarAH aaaaaa ^_^"

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo