June 28, 2010

aLaHai....

sakit sendi la fulak....
musim2 hujan ni tulang temulang kaki ku sengal2 dan nyilu2...
seperti terdengar2 bunyik "prop!!" saat kaki kanan ku terpeleot.....
walaweiiiiiiiiii nyilu ok....
hadoi!! sakitnyer.....
sudah 10thn berlalu rupanya... patut la sakit tu baru terasa sekarang.....

kebetulan masa tu tengah sibuk2 nak exam untuk lesen....
siyes kaki aku biru masa tu.... tapi i buat tak layan jer sebab duit dah bayar...
takkan nak cancel.... rugi woooooo duit sendiri plak tu.....
tak leh kena gagahkan diri jugak.....
yg best tu aku tak gi klinik pon......
jln plan2, balut kaki ketat2, sarung kasut dan ikat ketat2...
biasa la depan org mantain.... dalam bilik.... nak tengok kaki sendiri pon takut.....
penyelesaian.... minyak panas gan tuam pakai ais or air panas..... kata kaki sendiri
takkan nak harapkan org, sendiri mau hinggat la... hohohohohooo.....
tapi wa kental beb... sikit pon tak menagis... apa barang nangis-mangis ni kan...
='p

dan masa tu masih sekolah lagi..... naik turun tangga... hazab beb......
boleh plak ada ketika aku boleh jatuh tangga..... siot betol la....
budak2 excited nak balik so tolak2 kat tangga,
bedebuk... aku pulak yg jatuh....
biol betul la..... selalunya aku kalau balik mesti org2 akhir yg turun tangga,
tah macam mana boleh plak ari tu nak balik cepat..... benda nak jadi.....
nasib terpeot dikaki kiri... kalau kanan..... kena usung la aku gi sepital eh.....

dan sampai sekarang bengkaknya masih ada....
sebenarnya sejak kejadian tu...
banyak kali jugak aku jatuh.... jatuh tangga kayu...
ala tangga yg org buat amik buah kat pokok tu.....
pastu jatuh terduduk kat tengah bandar pon kerap jugak.....
hahahahahhhahaaa ..... kelakar memang kelakar..... malu tak yah cakap la...
jatuh telentang pon kerap.... hukhukhukkk
wat to do.... berserah je la......

sejak terpeot tu jugak la, aku belajar minum susu....
susu putih, bukan susu perisa cokolat or stoberi atau lain2,
sedap rupanya susu tu...
=')

dan kini.... sakit datang lagi......
ye.... sila la datang saya rela menerimanya......
tak per sakit sikit jer.........
uuuhuhuuuuu...............
saya pon dah lama tak MC...!!???


MOTIF = MC
muahahahahAHAHHAHAhahhaah

tapi sakit bukan perkara yang menyeronokkan

='(

rasa macam nak tumbuk halia tampal kat kaki jer.....
tapi saya lebih rela sakit dari panas dan pedar halia itu....
kaki ooooOOo kaki..... lekas la baik......
memang saya selalu jatuh dan sakitkan awak......
tapi saya sayang dan perlukan awak.... awak kena ingat tu
huhuhuuuuuhuuu

dan buat menambah perisa... saya memakai kasut tinggi hari ini,
tak la tinggi sangat tapi sakit juga dibuatnya.....
hohohohohohoohooohahahahaaaaaa.......

o_O"

1 comment:

Elyn Sani said...

mc je la tp tggu aku blk keje ek ekekeek

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo