July 30, 2010

BarU KuSEdari ~~~

weeeee.....~~~~~~
sudah 10thn kita bersama2,
kemana sahaja tanpa mengenal erti jemu...
wallet ke dua yg rega boleh thn tersedak la juga
zaman2 belajar dulu...
nama pon student... nak keluarkan 50hengget macam 500 ok....
yup saya amat berkira orgnya...
rega dia pon tak der la mahal mana pon...
bwh seratus jer.... tapi kalau dipikirkan logik dan status waktu itu..
ia agak mahal bagi saya...
percaya atau tidak dekat 5 ke 6 kali saya masuk kedai yg sama...
bukan apa saja nak pastikan yg wallet tu masih ada atau pon tidak..
dlm hati berkira2 nak ambik ker tak nak???
akhirnya hambik jugak.... lagi pon wallet sebelom ini lagi mahal dr yg ini..
huh mahal tapi pakai 1thn dah lunyai apa kes.... so kita beli yg murah sikit
hohohohoo..... opszzzz terbebel la pulak =p

siyes masa kat counter, rasa malu gila sebab keluar duit dari poket beg...
duit pulak berlipat2 dan tak tersusun..huhuuuu
minah kat counter tu pon pandang semacam jer kat aku....
haloooooooooo aku ada duit ok!! cuma wallet jer tak der...
sebab tu la i dtg beli wallet.. huhuuu
emosi pulak.... kuikuikuikuii





keadaan fizikal dia yg agak chubby itu kadang2 membuatkan aku sendiri malas nak usung kemana2.... letak duit dlm poket jer pon boleh.
^_^"



cap MNG.... huhuuu
bagus tahan lama...... tapi rasa2nya macam nak beli baru la...
dlm dia pon dah macam koyak jer..... ngehngehngeh

O_o'

moTif???!!! hahahahhahaa

4 comments:

Elyn Sani said...

beli la baru..... yg smlm kite tgk tu!!!! Owh my dior!! ekekeke

Zana S said...

baikla ko beli new card holder. dlm tu buh ic ngan lesen jek. lelain campak card holder. selamat skit duit. cam sihat walafiat jek. :p

aNoY said...

gemuknyer beg duittt. byk duit ke byk kertas. nnt aku tolong tgk. huahahhaha

lat'z said...

k.lin: owwwhh myyy gucci!!!!!!
k.jana: poket saja lorrr huhuu
k.dila: bnyk resit jer kot.... hahhaa

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo