November 12, 2009

makan..... sahaja..... loooo


disebabkan semangat itu hilang...
jadi mari kita merepak meraban pasal makan.... dan ... kenduri
"........." adakah anda benci dgn simbol itu
hhoohohhohoo
habit la susah nak kikis......
lagi pon itu dah mcm style, kalau tak der, rasa hambar penulisan di blog ini
tambahan pula, saya tidak pandai berkata2.
kadang2 org pon tak paham apa saya cakap.
cukup pasal tu...

kalo anda tak senang dgn gaya penulisan saya...
apa boleh buat......
perubahan mungkin terjadi, cuma makan masa sahaja...
hokhokhokhokhokkkk
tetiba terrrremosi plak.

jom tgk org kawin..........
huwaaaaaa....
ramai kawan2 saya sudah mendirikan rumah tangga
giliran ku?
biar masa yg tentukan...
hukhukhukhukhukhukkk

kenapa saya suka pergi kenduri kawin kengkawan?
bukan sebab mkn free
tapi dpt jumpa kawan lama
yeyyy!!!!!!

najib sekeluarga

fiza sekeluarga

ina n hajar

girls....

dah habis makan nasi minyak....
kita pergi b'day party plak

yepppi belated yg teramat belated besday jazlan....
=)

thanks effa jempus saya....

huhuhuuu semangat sungguh budak2 sekarang

wokeh mau pulang sudah....
tataaa alannnnn...
semoga menjadi anak yg baik, serta kebanggaan ibu dan ayah

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo