November 24, 2009

keguGURan!!!!!


O_O !!!
apa!!!! keguGURan!!!!!
????

kenaPA!!
hahahahahahah mesti ada yg terjegil bijik mato!!!!
aku keguguran????
nak matik apo?? i single mingle ok... n ingat aku tak der iman???
hahahah
statement.... tak bleh blah..
saya keguguran RAmbuT..
yang amat la teruk sekali.... amat2 teruk...
sekali sikat rambut hai... berguguran jatuh kelantai
sehingga menyebabkan diri ini dibebel dengan dasatnyer....
........
paling ketara masa shampoo ...
hambik ko segenggam rambut gugur
adeh.... sekali tgk macam ada penyakit plak...
ishshhhhh mintak dijauhkan...
so saya telah pon bertukar dari memakai clarol ke pantene
harap2 masalah keguguran tidak mengganggu saya lagi
takut jugak tgk rambut gugur dgn bnyknya.

so kita try pantene tgk macam mana berkesan atau pon tidak...
sebab pantene memang aku reject sebelom ni, dulu aku pakai seminggu dua,
rambut memang tak serasi..... bersungguh2 gugur
kita cuba dulu.....
mana tau rumusan baru ni serasi gan rambut ku...



bye...bye herbal essences.....
dlm pada itu saya juga perasan, sejak jenama ini memperbaharui rumusan
serta upgrade dlm pack baru....
rambut ku memang gila2 gugur.............
huwaaaaaaaaaaaa.....
i like the smell... but what to do...
berubah untuk kebaikan...
;(

gambar ihsan cik google

5 comments:

Elyn Sani said...

lat ko pakai je mnyk kelapa..... mesti rambut ko tak jadi gugur heheeh

Anonymous said...

mcm iklan shompoo plak

lat'z said...

k.elin: ye tak yer gak... hohohoo
anoy: sesekali buat iklan...

Zana S said...

bukan ke kena tukar2 shampoo barang beberapa bulan sekali. sbb kalo tak tukar, shampoo lama dah tau masaelah kepala ko, dia takleh gi. (hahaha! bahasa cam haram!)

lat'z said...

tah haramjadah jadinyer bahasa itu
kakakakakak

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo