November 18, 2009

BbQ dlm KebasAHAn



sabtu lepas kami menuju ke ulu yam
yeyyy!!!!
pada yg tak hadirkan diri sila.... tgk sahaja gamba yer
hohhhhohohooho

sampai2 carik port.... baik punyer...
elok2 jer nak hidupkan api....
dan yg lain baru sahaja main2 air...
sekali hujan turun da..........
makin lama makin lebat...
hahahaha
so sepantas mungkin kami cuba mendirikan khemah
aku niat tak moh mandi.... sekali kuyup da...
hambik sehelai sepinggang disitu...
hujan lebat n arus kuat so jangan ngada2 la nak mandi..
cari nahas apa?
so kami pon buat acara bakar2 dan makan2
bila hujan reda n air pon beransur jernih.....
aku pon masuk sungai la...
alang2 dah kuyup.... kita berendam la
syiok woooooo...

kak ecah nanti habis SPM kita gi mandi manda ...
ops..... gud luck for her.... hari ni start SPM/09
dpt result yg best2 ok
;)

ok smbg balik cerita bbq kita...
dan malang nya ayam tawar.....
adeh masai....masai....
apa lagik berdas2 la aku kena
hohohoohoo
aku dah agak dah ayam tu mesti tawar.....
hai nasib2, tadah jer la telinga....
dlm ati....
cissssdale tul la...
"makan jer arr banyak bunyik plak dia orang ni'
pas ni aku tak moh usik bahagian yg berkaitan gan mknan...
nak bawak diri jer... buat muka tak bersalah..
ayam jer spoil.... yg lain ok ......
itu pon mau gadoh...
=P

terkial2 hidup api ....

sedia utk mkn..

alan paling seronok...
dpt mandi sungai gan hujan...
=)

n malam sambung main bowling....
yg best tu masing2 penat tapi still nak membaling..
tak per ah anggap jer kita sedang bercuti2 m'sia
hahahahaahah..


nota kakiayam: am saya amik gambar kamu dr FB =)

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo