February 06, 2009

it's time to bath...................



ooooooooo gosh...............
poor fish.....
sian kamu wahai ikan..................
huhuhuhuhuu
sedar tak sedar dah sebulan tak tukar air dia
huauhuahuahauauhauahaaaa
amat la tak berhati perut tuan kamu ini....
sori la darling i lupa
;)

dah lama bela tapi still kamu tak der nama...
mesti kamu sedihkan......
nak panggil apa ek???
fishhiii je la
ok gak tu.....
ok fisshiii
air dah tukar...
bekas dah basuh....
kamu pun sudah saya mandikan....
jangan merajuk lagi ok
;)





fishhiiii
yg masih lagi majuk walaupon
sudah dibersihkan
halaaaaaaa
jgn la bergitu.......................
;(

ooooooo................
patut la kamu majuk
rupa nya makanan dah nak habis...........
ok nanti
saya beli yg baru
k......
;)



huhuhuhuuuu
nasib aku bela ikan puyu....
tak banyak karenah...
senang sikit nak jaga

sayanggg............ fishhhiiiiiii

;)

4 comments:

Zana S said...

kena buh nama ke??

aku mcm nampak ko basuh ikan nie. bila ek?? bukan masa ari aku dtg aritu ke??

lat'z said...

ye ker? tak hinggat la....

nama tu bubuh je la...dahla dia selalu kecik ati pasal sy tak bagi mkn...
huhuhuhuhuu
kejam sungguh..........

;p

Elyn Sani said...

lat ko bg je die mkn HL...... mesti menten berat die nnt huhuahauhauahu

lat'z said...

fuyoyo!!!! HL..... mana buleh.....
i mkn pon berkira tau....
amboi2.....
mkn ati cukup
huehuehueueheueee

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo