January 20, 2009

award........


huahuahhahauaaahhaaaaa...
sekali dapat award lak pulak.....
terima kasih....
tapi.......
masalah yer award cute...........................................
hahahahahaahahaaa
cute la sangat ek...............
tapi cute la jugak
hahahahahahahahah
"ayat perasan"

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

elyn - ibu pada wafiq yg makin .................
sedara saya benar nya.............
dia juga org yg ajar saya berblog............

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta / hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

fakta je... auta tak mau
huhuuhuuu
fakta yeeeeee................
shusahah nie.......


- saya sayang diri saya sendiri.................
- saya suka tidor...........
- saya suka berangan....................
- saya pemalu orang yer..................
- saya juga pendiam...............
- saya suka ambil dan edit gambar.................
- saya suka menyanyi..............
- saya suka barangan dapur yang cantik2
- saya suka tasik dari laut.............
- saya suka hijau............

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

wah payah nie.............
mmmmmmm..................
saya bagi je la pada anda......ye anda................. anda yg sedang membaca blog ini.....
sebab anda juga cute
;)

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo