January 28, 2009

KenDURi TiMe!!!!!


SElamaT PenGANtin BAru....
Farahiyah & Zahor

23rd Jan 2009
berBAHAgia hingga Hujung NYawa
;)



pengantin dan bakal pengantin



yusidah:pengantin:hajar

family farah..............





gewdiks time
;)


24th Jan 2009
Dewan Sentosa




huhhuuu luqman mata bulat............

huuuhuuuu farah dah kawin.....
nozah dah ada anak......

masin mulut aku......
teringat dulu chit-chat gan mereka berdua....
aku selalu kata yang.......
nozah kawin dulu kemudian farah....
aku last...
hukhukhukhukkkk....

dan yang pasti .....
hasz... kamu kawin dulu dari aku... yeeeee
hheeheheheeehheee

2 comments:

mamamia said...

aik asal aku plak yg kena..uish...okies 2 aku kawen dulu
hahahahahahhaah

-butterfly- said...

:: wahh!!
:: chumeellnye anak akak nozah ni...
:: :)
:: beshnye tgok baby die..
:: hehe
:: maknenye kak farah baru lagi le kahwin erk..
:: oo..
:: akak bile ni??

^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo