November 24, 2007

my friend wedding

chapter 2


Orang jauh dikenang-kenang
Hanya terkenang pada yang satu
Mula berkenal kemudian bertunang
Diatas pelamin sama bersatu


24th November 2007, Majlis bersanding.
aku sampai2 je terus terjah bilik pengantin. wah makin berseri2 pegantin nie.
tengah sesibuk nak amik gamba, sedara dia kata pantin laki dah sampai.
member aku ni pon dengan confident, melulu keluar.
heeeheeheee tergalak2 aku kat belakang. pe la tak sabar2 pulak kawan aku ni nak jumpa hubby dia. sampai je depan pintu terus menonong nak keluar. makcik dia pon apa lagi sergah la, "nak gi mana lak tu, belom sampai lagi! kamu nie tak sabar2" lebih kurang la ayat dia tu.
apa lagi gelak sakan la kita org kat situ, siap kena usik lagi.
kesian ko, tapi ko memang kelakar. nohzah2 ;))

cover2 malu, kena sergah.
hehehheheheeheh

;)



senyum lagi kengkawan sampai kejang.

sorry la Pn. nohzah majlis bertandang ko aku tak pergi.
tetiba ada hal lain pulak.
one moses time tahniah.

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo