November 09, 2007

3 jam kemudian

alamak hujan la pulak
memasing tak sedar pasal tidur lambat tgk bunga api.
tetiba, mak ketuk pintu
weh! bangun umah masuk air, banjirrrrrrr
alahai cam ner buleh tak pasan nie
turun je dr katil, aaaaaaaaaa air masuk sampai bilik da.
sah2 karpet semua basah, bukak pintu air kat luar dah surut
cuma yg dalam umah je tak surut, sebab air tu tak reti nak keluar sendiri.
kakak2 aku tidok mati dua tiga kali mak aku kejut pon tak sedar2 lagi.
nak tak nak aku terpaksa la timber air, aduh bertambah la sakit pinggang den.
pepagi buta lagi kita org dah basuh rumah. heeeheheee kelakau
dah lama gak la tak banjir, sebab sebelom nie memang jaga kalo ujan lebat. nie disebabkan malam tu yg syok tido tu.
haahahahaaha kak anim yer kain habih basah tu la lain kali kain jg longgok ateh karpet kan basah
kak dila pulak buleh tido balik, penat aku kejut, mata bukak tapi katup balik, sabo je la. padan muko kain hang dlm bakul pon basah hhuhuuuuhuhuuhuu
keesokan ari yer bersidai karpet keliling umah.
dan bahagian aku adalah, pinggang ku sakit kembali. alahai ingat dah ok rupa yer tidak. merana la jugak hasil dari jatuh ari tu. ish ish ish

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo