April 05, 2010

MorniG O_o

huargggg!!!!
hohohohohoooo siyes tak senonoh .... ahakss
mulakan entry pagi ni dengan menguap......
hentah kenapa terasa amat mengantuk sekali.....
adakah sebab aku layan online drama sampai kul 4 pagi dan kesannya baru terasa hari ini...
hurmmm tengok sabtu malam ahad.... hari ni isnin...
dan mlm tadi kul 12 lebih sikit baru tido.. huhuhuu 12 lebih sikit ok.... adeh agak sengal disitu
hahahahaaha...

sapa tengok ABPH angkat kening kiri.....
wah ziana zain gitu.... kelaszzzzzzzz ok....
this year... better than before... tak buang masa dan tak meleret....
teguran atau gurauan yang sinis dan berterus-terang membuatkan hati saya terhibur...
kahkahkahahah.....

lama sungguh tak dengar suara dayang......
kalau la saya boleh nyanyi selunak dayang kan besh...
huhuuu.......

apa pon tahniah pada pemenang....
seronok dengar ucapan nurkhairiah...."tak sangka rupanya saya ada peminat"
yep kamu ada peminat.... dan saya adalah salah seorang peminat kamu
=)

tengok pulak gabungan along... sam and ??? alah perempuan tu sapa nama erk??
meriah seh...... lu... wa... dhe... kakakakakak....
terhibur ok.... tak leh bla.... betul la org kata.... tgk si sam tu mesti teringat watak adnan sempit .... hadoi..... sakit peyut den gelak.... dan tiap kali nampak dia mesti teringat part yg dia try nak willy..... kakahkaahahkahakha
dah la tak reti buat... tapi still nak buat jugak....
wakakakakakakak

dei apa da aku mengarut nie.. haaaaaaaaa
dah !!!!!!!!!!! sila sambung buat kerja korang balik....
dan jangan biarkan diri anda diselubungi.... kebiolan saperti saya... dhe!!
@_@

2 comments:

Elyn Sani said...

DHE!!!! lu pi balik tidoq la!!

lat'z said...

dhe...lu jgn ckp cam tu....
wa muka garang tapi dlm ati ada taman ok.....
waakakakakaka =p

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo