April 03, 2010

DenG!!!

assalamualaikum....
huhuuu
baru seminggu sudah kembali mengarang.
tak rock langsung kan?
tak dapat rasanya menahan diri dari bercerita...
saya ni seorang yang susah nak bukak mulut, lebih2 lagi dgn org yang tak berapa nak mesra.
so persepsi takut pada keboringan org untuk berkawan adalah sangat tinggi.
jadi menulis dan mengarang sekurang2 dapat melegakan hati.

jadi saya jadikan blog sebagai tempat untuk saya bercerita, dan menyimpan segala aktiviti yang telah saya lalui dari hari kehari. banyak juga kenangan, dan sejarah peribadi yang tercatat dalam blog ini.
senang kata diari alam maya, yang mana saya merelakan sesiapa sahaja untuk singgah dan membacanya.... semua saya curahkan disini, kecuali kisah cinta...
hakahkhaha cinta???
kisah tu biar saya simpan kejab dalam lembaran reality.

tapi kisah mimpi adalah kisah yang membuatkan saya mahu segera kongsikan.
dan malam ini, kembali mengarang untuk meluahkan sesuatu yang mendebar dan menakutkan.

1145mlm....
mengatuk yang amat sangat.... sudah terlelap pon, jam sebelomnya.
sedar2 terus basuh kaki, masuk bilik... bummm... terus lelap...
dan mimpi pon bermula.....
kena kejar.... tak tau apa salah dan kenapa..... menyorok... tapi akhirnya serah diri...
DenG!!! tersedar.... fuhhh!!!
nasib sedar kalau tak mau kena pancung kepala..... gila kena tangkap gan ninja siap pegang pedang samurai lagi....
ahhh tak der apa la.... mainan tidur saja...
mengucap.... baca 4qul... then bummm tido balik.....
lelap.............. mimpi balik... kali ni

situasi:
bwk kereta balik kerja rasanya... sekali jalan jem la pulak....
owhh ada accident rupanya.... OMG!! mayat bergelimpangan..... mula2 cuma nampak kereta terbabas dalam longkang....... dgn selamber aku pon jln....
then..... siyes banyak mayat atas jln... and the worse part is aku siap terlanggar, mayat yg berkecai...... dunno what's happen???
masa aku jln tu semua pandang macam kata jgn jalan...
tapi aku jln jugak.... hihihiii degil....
aku nampak seorang doktor meratap kawan dia iaitu doktor juga yang dah tak bernyawa....
goshhh..... terus aku bangun.... siyes hati tak tenang.... mengucap panjang.... tak boleh jadi...
bangun bukak lampu.... 1215tengahmalam.... tak sampai satu jam tidur...
dapat mimpi ngeri 2 kali dlm masa yg singkat...
ya Allah....Astaghfirullah al-Azim...... Allahuakhbar..............
dan sekarang aku terjaga.... rasa seperti tak mahu tidur...
takut mimpi berulang.......

dalam masa yang sama....
saya laparrrrrrrrrrrr!!!!!!!
kikikikikikikikikiki

org tua2 kata kalau tidur dlm keadaan lapar, nanti dapat mimpi ngeri.
mungkinkah???
huhuhu
ayat nak sedapkan hati mungkin??
=)

2 comments:

Elyn Sani said...

ahaks akak kene sound ngan abg faiz sebab tido berlapar!!!

itu la ko sapa suh tak basuh kaki???

lat'z said...

weh ni lagi sorng baca plan2 dhe....
kan wa tulis wa basuh kaki tu... dhe...
wakakakakkaka

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo