June 26, 2009


Tag yg bertajuk FULL OF LUV



tag lagi dan lagi dr kakak dilla...........
oooohhhhhhhhoooooooo!!!!


1. Bekas kekasih saya adalah :
aaaaaaaaaaaaarrrrrr


2. Saya sedang mendengar :
Scream.................. MJ & Janet on hitz


3. Mungkin saya patut :
kumpul duit bnyk2 biar boleh gi holiday ke HOLLanD
goshhh...... my dream place...
o_O


4. Saya suka :
bila org suka hasil kerja saya
^-^


5. Sahabat-sahabat baik saya :
mereka2 yg dekat dan sentiasa bersama
saat susah atau senang


6. Saya tak paham :
bila org tak dpt terima teguran mahu pon kritikkan


7. Saya kehilangan :
ABAH DAN ATOK...MANY YEARS BACK


8. Ramai yang berkata :
kau ni pemalu dan pendiam sgt.......
pada hal........
huhuhuuuu


9. Makna nama saya :
noraini - cahaya airmata.....
^-^

10. Cinta itu adalah :
misteri......


11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
chatting!!!!!!!!!!!!!!!
hoohooohooooooooo


12. Saya akan cuba :
menjadi manusia yg berpijak pada bumi yg nyata
serta bersyukur pada segalanya


13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
kekal abdi ...........


14. Telefon bimbit saya :
sony ericsson


15. Bila saya terjaga dari tidur :
alahai pagi sudah.......


16. Saya paling meluat apabila :
tindakbalas "pergerakkan" yg lambat....


17. Pesta/Parti adalah :
sesak...... panas..........rimas


18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
anak kucin yg baru lahir.....time tu mata dia pon tak buleh bukak lagi...
somellll!!!!!!!!!


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa sekolah
O_o


20. Hari ini :
nyesal tak mintak cuti lagi.........
malas nyer nak kerja..........
;)


21. Malam ini saya akan :
nak layan hindustan..........
yeyyy!!!!!!!


22. Esok pula saya akan :
lepak......lepak....lepak.....
harap2 kek ku jadi la besok
hohohoooo


23. Saya betul-betul inginkan :
kedamaian......


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
cun jugak awek ni....
hahahahahahahahahahahah
;D


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
dua2 tak mau
nak taman boleh?????
^_^


26. Makanan Barat atau Jepun :
barat daya
hohhoooooohooo


27. Bilik yang terang atau gelap :
mana2 pon boleh


28. Makanan segera adalah :
mahal dan mengemukkan


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
?


30. Siapa yang anda mahu Tag?
:
sesiapa yg baca tag ini
hahahahahahahah

sekian...........



opsssssss... lupa......


Michael Jackson passed away........

;(

today.... at the age of 50

He is the greatest Entertainer



1 comment:

Zana S said...

aku sooka jawapan no 16 tuh. miahahahha!

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo