June 30, 2009



sedih.....

;(

semakin lama aku baca kisah MJ
semakin sedih ...

aku bukanlah peminat dia.....
malah album pon tak pernah beli....
satu2 nyer cd yg ada
cuma vcd masa anniversary dia...
anniversary apa entah tak tahu...


tak dinafikan lagu, vocal, persembahan dia bagus...
mungkin aku tak pernah dgr ataupon
tak mahu percaya yg dia boleh nyanyi live
itu yg membuatkan dia bukan senarai dlm carta sebagai peminat.....
bukan utk mengaggung2kan tapi utk hiburan yg tidak melebih2....

;)

berbalik pada tujuan entry ini ditulis...
entah kenapa
berita kematian beliau begitu menarik perhatian
pada pandangan aku dia memang dilahirkan untuk menjadi
penghibur..... nobody can do like what he has done....
from moonwalk...... music..... dance......MV.....
everythings ...........
sabtu&ahad aku layan tgk MTV..... Channel V..... E!.... etc......
sedih.........
arrrrhhhhhhh nak mula gan article mana dulu yer??

ok kita mula gan kes pencabulan ...
and today aku baca dlm blog shasha basir
"I heard on the radio today that the boy who is now 26 years old has said that Michael Jackson never molested him, his dad asked him to say those things...."
what the...............................

tapi sebelum tu cerita pasal xcident masa pangambaran iklan pepsi....
kena operate kat kepala n rambut dia terbakar.....
tulang retak...... patah kaki .... sakit tulang belakang sebab jatuh....
macam2 lagi lah.....
gosh................. menderita rupanya dia.......

satu yg aku suka sebab....
dia begitu menghargai peminat....
penat dan payah macam mana pon still boleh senyum n lambai tgn
attitude dia sama mcm bsb.....
eh bsb attitude macam dia....sebab dia jadi artis dulu
hahahahahaa
'still nak selit bsb tau..... ingat lagi video klip everybody-backstreetback...
itu pon hasil idea MJ utk bsb tau'

;)

ok kita pendekkan cerita......
article yg paling buat aku terharu.......
dia ada buat satu album baru....
dan album itu hanya boleh dipasarkan, hanya setelah dia dah tak ada lagi..
sebab album itu untuk anak2 dia....
..................

no words........

4 comments:

Elyn Sani said...

huwaaaaaaaaaaaaaa ko ni lat!!!! buat akak makin sadih!!!!!!!

lat'z said...
This comment has been removed by the author.
lat'z said...

heheheheee...
u are not alone...........

Zana S said...

uish... peminat ghopenyer...
aku minat sgt satu lagu je kot.heal the world... menusuk o`oo

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo