November 20, 2008

haluuuuuuuuuuuuu haiiiiiiiiii

lama yer tak mengarang kat sini..................
nak kata bizi tak der la jugak
cuma agak kemalasan yg melampau dicampur dgn deman.......
maka menjadi2 lah .......
malas yer itu
;p

siyes aku risau gila demam ari tu
mana tak yer tetiba jer badan seram sejuk....
siap mengigil-gigil lagi..........
pelik semalam ok jer, asal tetiba pagi tu buleh jadi cam gitu.....
tapi sempat la aku breakfast.................
huhuuuuuu

siap sakit sendi tu..........
ah sudah...........................
dlm hati dah mintak dah.............
jangan la aku kena denggi............
kebetulan plaks time tu tanggan aku meriah dgn gigitan nyamuks
so otak tak pikir lain dah............
denggi jer la........
hadoiyai!!!!!!!!!!!
berbotol2 air aku minum kat opis.........

balik petang tu aku still degil tak pergi klinik....
konon dah ok la........
sekali hamik ko malam
mengigil tahap gaban..............
tak boleh tido
dari dlm bilik.....kat depan tv
semua aku try tido...
tetap takleh gak
penghabisan yer aku tido kat lantai bilik
tu pon kejap2 duduk..............
penin plak tak leh nak ckp........................
package migraine aku dapat......
hambik ko
kepala.....leher.......perut........badan....kaki.............
ish semua sakit.............
syukur..............alhamdulillah pas 4hari dah ok
;)

tapi kesan dia still ado..tau
kesan apo................
kesan nak mengamuks............
aku rasa cam nak marah org jer minggu nie........
ni mesti over dos ubat kut.....
huhauhauah


semalam plaks
akak ku masuk sepital.......
sebab nak kena operation hari ni.................
akhirnya dia kena redha jugak yg kaki dia terpaksa dimasukkan besi....
wah jadi robocop ler akak aku ni nanti...
huhauhuhahauhuaaa

aku sebenar yer felik dan herwan.........
napa tunggu lama sgt baru nak masukkan besi tu
apo ke lembab sgt depa tu .....
bukan dah tgk x-ray ker.........
lepas 2bulan, baru bagi tau yg tulang itu agak susah untuk bercantum
ceh..... apa da.... ni mesti kes nak cuti raya la tu.......
tapi nak buat cam ner, xcident time bulan posa..........

so ari ni operation kul 9am tadi
hopefully pas ni akak aku ok......................
susah kalo dia tak ok.......
sebab satu rumah tak ok nanti.............


No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo