November 28, 2008

aaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KESABARAN KU TERCABAR...............

pasal pc opis buat hal
MARAH YER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
last week tak der kerap pon padam
this week makin menjadi2 perangai die.......................
aku scan tak der virus pon

EEEEEEEEEEEEE
BODOH LA AWAK NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!


sakit ati gue bila tengah buat kojer tak sempat nak save
dia plop!!!!!! padam
kalo kat word tu ok lagi la pasal ada backup
cuba masa tengah pakai myob...........
hambik ko
mind your own bisness la ko dapat.......

GERAM YER!!!!!!!!!!!!!!!!
nie sat lagi ni padam la nie

sesuka je dia nak padam...........

nie mesti marah pasal opis mate aku dpt pc baru
awak lak dapat tukar monitor gan kayboard jer......
releks ler.......................


aku jaga ko baik punyeeeeeeeee!!!!!!!!

jgn ler buat hal
kang aku campak ko dari tingkat 3 ni kang...............................
baru kau tau
langit tu tinggi ke rendah......
haaaaaaaaaaaa
apo ko rasa OREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



EEEEEEEEEEEEEEEEEEE
MARAH YERRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo