October 03, 2008

laGi 4 hari nak raya
5 pagi.....................
times square
q utk beli sesuatu
aduh sanggup tu
kerja gila aku buat tuk thn nie.......
pepagi buta duk beratur................
bulan posa lak tu...........
anak sapa la nie????
eh bukan.............. idea sapa nie
nak mampus apo????
mak aku pelik...........aku lagi pelik
pepagi dah bangun.........
terer ke tak aku ni.....
ye la sahur tak pernah bangun.............tetiba aku duk tercatuk subuh hari
nak q tuk sesuatuh
eeeeee..........menakutkan

gambo blur .......... sebab aku memang tengah blur...........
apo aku buat kat atas jalan pepagi ni?


wajah mereng disubuh hari.........ada lagi sorang...
tapi dia malu la............ceh malu konon ;p
(agak yer.........huhuhuhuhuuhu)

tak per aku letak gambo ko nanti ko ckp aku pilih kasih plak..
sian kita kan kena beratur pepagi buta
;(
apo ni has amik gambo asik blur jer
cam ner nak pakai camera baru kalo cam gini rupa yer

dari gelap sampai terang..........
ishishishihsihsh............. sungguh menduga keimanan ku ini
ditambah dgn haruman kopi starbuck yg sedap itu
weh kami posa la.....agak kureng supan.....

ini lah tuan punya idea............
dia la yg menjerumuskan kami kedalam arena beratur disubuh hari
semata2 utk mendapatkan rega murah

ha ni la dia sesuatuh yg kami duk tunggu dari pukul 5pagi sampai kul 12tengahari
new camera dr sony SKINNY T...........

cantikkan color dia
so pueh ati kamu cik has
amboi3 raya ni aku tau ada 3 org sakan bergambo pakai camera baru
apo lagi update2 la gambo kat kamu org punya friendster....
mesti melatops punya.......
tambah menarik kamu adalah org ke 228,229&230 pembeli terawal tuk camera baru itu
pada harga yg murah..............tapi untung betul 10 org terawal
dapat beli gan rega 8 ringgit sahaja.............
memang berbaloi!!!!!!!!!!!!!!!

bandingkan perbezaan skinny T gan saya punya T200
asal aku yer camera cam besar jer..........
tak per relek.............cool..........
wa punya camera siap dapat free gift dan yg penting ado memory stick tau........
kamu org punya kena beli asing
huhuuhuhuhuuuhhuh
pueh ati den.....
;p

3 comments:

Anonymous said...

terima kasih...lat..ngan am sebab teman kan aku..mekasih bebanyak ...mmg berbaloi...hahahahhaha

Elyn Sani said...

muahaahah seb baik akak x beli T ni ha..... kalo dak raye aritu mesti ko mkn ati cik lat oiiiii

lat'z said...

ish k.lin tak baik membazir........pakai jer cam yg ada tu.........i tak makan ati tapi makan burger

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo