October 03, 2008

jom intai2 kejadian sebelom raya
maklum la............
agak kebizian ckit masa bulan posa ari tu

seminggu sebelom raya..................
shopping raya gan akak ku ditemani mirul....
cari baju raya kat pkns
fuyoyoyoooo
jauh tu...........................
sanggup amik cuti semata2 nak cari baju raya
masa ni hari jumaat............
kira sampai dlm kul 11 pagi cam tu...... meriah
akak aku sampai tak beli baju...............huhuhuhuhuu
mana tak yer.............asal dia tunjuk jer kami geleng
nak buat cam ner...........
yg dapat baju mirul gan aris


sian mirul penat.............
yg kelako yer akak aku buleh bagi anak dia minum jer makan tak
apo ler...........aku tanya gak mirul tak makan ker?
budak nie memang jenis payah nak makan......
last2 time nak balik.....
buleh budak tu bising2 siap tunjuk perut
aduh lapo la tu..........
on the way balik aku sumbat susu bagi dia
apo la umi dia bleh lak tak bagi anak makan
rakus sungguh dia minum susu sejuk itu

ni plak kerepek rayo...............
sedap yer...................
tetiap tahun kawan mak aku akan tempah...
bukan mak den yg buat.................
mak saya cuma menolong menjualkan sajo
sedap tau kerepek yg pepanjang tu...
apo tah nama yer



ni pasti dan nyata kuih bangkit.............

oooooooooooo ada lagi kisah kegilaan aku n kawanku di akhir2 ramadan
;)

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo