July 29, 2008

on the Way 2 KUNdasNG!!!!!!!

yeyayayayayyaaaaa!!!!
dah sampai
so kita ke kundasang!!!!
so we can be close to mount kinabalu
close jer not climb
huhhhhuhuuuuhuuhu
cam tak cayo jer aku leh sampai sini?????????????


masjid LIKAS


the view was sooooo amazing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
no time to snap a picture ......
;O

sekali hujan da............
mak aku dah cuak dah.....
mana tak yer??????????
kabus tebal giler
aku buat apo???
apo lagi tido la
huhuahuhauuahauhauauhaua
sungguh tak sopan.....ye la org risau pasal tak nampak jalan
aku dgn selamber yer tido kat belakang
nak buat cam ner
cuaca cam tu.....
bertapa sesuainyer tido
;P
lagi pon akak aku takut2 pon dia boleh punya la
hujan lebat yg tak nampak jln pon dia boleh redah
inikan kabus, tak boleh pon boleh kan jer la
lagi pon takkan nak patah balik
dah setengah jalan dah pon................
sikit lagi nak sampai

bersambung

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo