July 19, 2008

mY LAte B'DAY entry

happy besday tooo meeeeeeeeeeeeeeee
july 16th 198.........
before on july 15th was my mom besday
soooooooooo happy besday to my mom 1st
;)

selamat hari lahir untuk cik mah
murah rezekiiiiiiii
dan jangan memarah selalu
huhuhuhuuh
opsssssssssss
special cheseeeeeee cake for you mom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


and this is my cake
coklat kek layer by butter kek
rasa yer so so je laaaaaaaaa
but thanks to my sis yg belanjer kek
and also makan malam tu
menu KFC n DOMINOS jerrrrrrrrrrr
gambo makanan mmmmmmm
tak yah la amik
biasa sangat tengok rupa ayam gan pizza tu

terima kasih untuk nenek, busu n family, tak lupa tuk cik enon yg
memeriahkan malam tu...................
sebenarnya malam tu tuk cik mah yg betul yer
kira aku tumpang sebelah kaki je la
pasal besday aku besok yer........
;)


july 16 1983..............................
happy b'day to myself
TQ to my opis mate n my friend's for the wishes

my b'day cake
given by my bosssss
huhhuhuuh
sebab ari tu aku sorang2 kat opis
yg lain cuti n outstation"bukan patut aku ker yg cuti, musykil yerrrrrrrrr"
jadi aku makan kek sensorg
heheheheheh
cantik kek nie rasa pon sedap


malam tu plak mak belanjer makan
pasal besday aku
so aku mintak mamak's jer
lama sangat nak makan roti nan
so vrommmmmmmmmm ke syarizma kat gombak
akhirnya.........................
sedap yerrrrrrrrrrrrr
aloi lambat na tunggu ko
so aku gi dulu makan roti nan
sian ko mesti dok ngidam nasik lemak dia lagii............
tu la susah bebeno nak jumpa ko..............

roti nan n tandoriiiiiiiiiii yg aku duk idam2 sebelom nie
;)


tosei tuk kak dila
poyo tau................................
hang kalo jumpe don
besday adik pon luperrrrrr
mmmmmmmmm

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo