June 14, 2008

inAI Di jARi ku.......................

huhuuhuhuhuhu
aktiviti yg paling aku suka,
yeyyeyeyyeyeyeyey
pakai inai la...................................
aku mesti punya akan menyelit
tah saja sesuka.
dari sekolah lagi
kengkadang tak de org kawin pon aku pakai sendiri gak
rasa cam cun jer....................
huhuhuhuhuhuuhuhhuhuhu
perasan ;P
teringat laks, time aku kantoi sport check kat perhimpunan
siap kelentong cikgu lagi
konon kata inai tu buat ubat,
pasal jari aku sakit
ye la sangat.................. apo ko ingat cikgu tu tak tau
ishishishihshsississihhhhhhhhhhhh
sengal!
tapi tu semua kenangan beb.......................

ni plak konon2 nak buat bunga tangan tuk kazen aku yer wife
ye la besok yer majlis kat putrajaya
so memasing jadi bidang terjun la
last2 aku gan k.anim yg begar
sian cik mila kita..................
kata yer nak bunga tu bentuk bulat
tapi disebabkan kamu beli bunga tak banyak
jadi tak dapek la kawan menbuat yer.....
walau pon tak sempurna tapi
boleh la, jadi jugak ye tak?
gambo??????????????????
lupa nak snap pasal time tu lapo + penat
so makan lagi penting dari gambo
huwahuawahuwawhuahuawwaaa............

persint 9, putrajaya

No comments:

Kesan

Long post covid is real people Terasa ooooooooo Macam ni eh Ok La Redhooo